پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شازده كوچولو

پرهام و بازي

1390/11/5 9:30
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

اينم چند تا از عكسهات وقتي داشتي موتور سواري مي كردي و كلي ذوق ميكردي و دادوهوارراه انداخته بودي (( اها راستي از بس پرهام شلوغ شدي كه ديروز همسايه كناري اومد پيشم ميگفت بچه شماچر اينقدر شبا دير ميخوابه منم گفتم پرهام از خواب فراريه و تا ميتونه مقاومت ميكنه تا نخوابه )) نميدونم چرا تو اينقدر كم ميخوابي اصلا تا ميگم پرهام لالاداري ميگي (ادن) يعني اصلا

تازه بعدشم كلي خودت ميخندي فكر كنم ميدوني داري چكار ميكني ؟؟؟قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

رها
5 بهمن 90 9:44
salam parham khobi? emroz bahat ashna shodam omidvaram dost khobi bashim
بابای دوقلوها
5 بهمن 90 11:11
سلام. چه گل پسری. خیلی ورجکه. خدا حفظش کنه.
ممنون که به دوقلوها سر می زنی


پرهام
7 بهمن 90 16:57
عشق زاییده تنهایی است…. و تنهایی نیز زاییده عشق است… تنهایی بدین معنا نیست که یک فرد بیکس باشد …. کسی در پیرامونش نباشد! اگر کسی پیوندی ، کششی ، انتظاری و نیاز پیوستگی و اتصالی در درونش نداشته باشد تنها نیست! برعکس کسی که چنین چنین اتصالی را در درونش احساس میکند… و بعد احساس میکند که از او جدا افتاده ، بریده شده و تنها مانده است ؛ در انبوه جمعیت نیز تنهاست
احمد
8 بهمن 90 21:09
سلام پرهام جونم
خوبی ؟
امروز یهویی با وبلاگت آشنا شدم
خیلی دوستت دارم میدونی چرا ؟
چون 16 سالمه قرار بود دایی بشم
اما آجیم 5 ماهش بود که بچه توی شکمش مرد
انقدر گریه کردم که نگو
ای کاش خواهر زادم به دنیا میومد اون وقت با تو میشدن دو تا دوست صمیمی


سلام احمد جون دوست خوبم منم خوشحال ميشم باهات دوست بشم البته من فقط يك سال و نيم هستم ولي خب ميتونم باهات دوست بشم من دوستاي زيادي دارم همه اين مامانا با ني نيهاي خوشگلشون دوست من هستن شمام يكي از دوستهاي خوب مني
پرهام
10 بهمن 90 22:17
اگر در دنیا، خودت را مهمان حساب کنی و حق تعالی را میزبان، همه غصه ها می روند. چون هزار غصه به دل میزبان است که دل مهمان از یکی از آنها خبر ندارد
پرهام
11 بهمن 90 21:54
شاد بودن خیلی خوب است. اما شاد زیستن خیلی بهتر است اگر قرار است قانونی برای شاد بودن داشته باشید، بگذارید این باشد: برای شاد بودن من لازم نیست حتما چیزی در زندگی ام رخ دهد، من شادم برای اینکه زنده ام.
مامان پرنیا جون
15 بهمن 90 9:48
ماشالله به این گل پسر چه ملوسکی
احمد
17 بهمن 90 14:51
پرهااااااااااااااااااااااااااااام
سیلام
دلم برات امروز خیلی تنگیده
اومدم یه خواهش کنم
میشه عکسای جدید از خودت بندازی و بذاری ؟
دلم تنگیده برات خــــــــب
دوشیت دالم پلهام جون جونیم
منتظر عکساتما
نذاری باهات قهر میشم
شوخیدم


سلام ممنونم بهم سر ميزني من يك مامان گرفتاري دارم كه يادش ميره وبلاگمو بروز كنه ولي باشه بهش ميگم
منم خوشحالم دوست خوبي مثل شما دارم احمد جونم
ثمین
19 بهمن 90 21:09
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
احمد
30 بهمن 90 23:37
سیلاممممممممممم من باز گشتیدم
اما از عکس خبری نیست
باشه پرهام جونم مامانتو درک میکنم امیدوارم سایه اش همیشه بالای سرت باشه
راستی پرهام جونم من با یه وبلاگ برگشتم
اینم آدرسش :
del-shekaste74.blogfa.com

تازه درستش کردم خیلی دوس دارم توئم بهم سر بزنی
لینکت میکنم
راستی من قالب و بتر و اینا هم خودم میسازم
البته رایگان نه ها

ولی در گوشتو بیار

( فقط واسه پرهام جونیم رایگانه )
به کسی نگیا
خواستی توی وبم توی نظرات بگو تا برات یه خوشملشو درست کنم

خییییییییییلی دوستت دارم پرهام مهربون من

ذفعه بعد که اومدم منم سوار ماشینت کنیا

هر وقت عکساتو بذاری منم عکسای بچکیامو برات میذارم تا ببینی چه اخمو بودم

خب ببخشید زیاد حرفیدم
پس منتظرتمااااااااااااااااااااااااا بیا وبم
آدرس وبتو میزنم اول وبم تا همه بدونن چقدر دوستت دارم

بای باییییییییی

سلام - ممنونم چه پسر مهربوني هستي خوشحالم باهات دوست هستم

مامان سعید
7 اسفند 90 13:40
سلام ماشالا به گل پسرت . خدا حفظش کنه . پسر منم ساعت 12-1 شب با خودمون میخوابه . نگران نباش بچه ها شیطونن دلشون نمی یاد رضایت بدن به خوابیدن
پرهام
9 اسفند 90 19:19
چرا باید چنین باشد از آغاز کبوتر با کبوتر باز با باز اگر از عشق اعجازی برآید کبوتر هم کند با باز پرواز
احمد
9 اسفند 90 22:42
سلام پرهام جونم
خوبی ؟
ببخش من یه مشکلاتی برام پیش اومده نمیتونم وب آپ کنم
بعدم که دلم برات یه ذره شده
باورت نمیشه دیشب کلــــــــــــی گریه کردم
هــــــی دلم گرفته بود خیلی

خب دیه زیاد حرفیدم

دوستت دارم دوست جونم
بای بای پرهام جونـــــــم

سلام چرا اينقدر غمگيني من دوست دارم دوستهام هميشه شادوخندان باشن

احمد
14 اسفند 90 20:40
سلام پرهام جون جونیم
خوبی ؟
ای بابا پرهام ببین دلم شکسته
خب لا اقل یه عکس همینجوری هم بذاری کافیه بابا دلم تنگید از بس این عکساتو نگاه کردم خب به فکر دله منم باش

خییییییییییلی دوستت دارم عزیز دلمممممم

بوس روی لپای جیگملت

فعلا بای بای تا های

سلام احمدجون اين روزا ماماني تواداره درگير كار مخصوصا دم عيد كه ادارشون واويلاست و عصرم ميره كلاس اجباري هرچي بهش ميگم گوش نميده ولي باشه بهت قول ميدم مجبورش كنم ممنونم به من سر مي زني

احمد
24 اسفند 90 22:30
سلام پرهام جونم
دلم برات خیلی تنگ شده بود گفتم یه سر بهت بزنم
پیشاپیش عیدت مبارک
یه عیدی هم برات دارم که بهت میدم
دوستت دارم پسر شیطون و خوشگل


سلام - عيد شمام مبارك عزيزم حالا عيدي چي داري واسم
پرنیا جون و مامانش
25 اسفند 90 11:51
به امید بهترینا برای شما عزیز دردونه خاله و خانواده گلت توی این سال جدید پر از خوشی و سلامتی و نعمت و امیدوارم توی سال جدید بتونم بیشتر باهاتون باشم عزیزم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم عزیزم دوست گلم
یک سبد معرفت و عشق با بوی بهار تقدیم تو باد .لبخند هزار رنگ بهار تقدیم تو باد گلم


سلام عزيزم منم سال خوبي واست ارزومندم
مامان علی مرتضی
27 اسفند 90 11:19
خدا پرهام جونو واستون نگه داره پیشاپیش هم عیدتون مبارک نظر خصوصی گذاشتم


عزيزم ميتونه استان ديگه هم كار كنه مثلا خراسان شمالي
الهام (مامان لنا)
27 اسفند 90 16:15
سلام پرهام عزیزم امیدوارم همیشه لبت خندون ودلت بهاری باشه