پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

شازده كوچولو

هفته اي كه گذشت

1391/1/26 8:22
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته هفته خوبي بود هم واسه ماماني هم واسه پرهام البته باباجون اين روزها خيلي گرفتار كاره و گاهي وقتهام ظهرها خونه نمياد . پسر ماماني ديگه حالا بزرگ شدي و هرچي بهت ميگم ميدوني منظورم چيه و كلي كمكم ميكني ولي خدا نكنه لج كني ديگه كسي نميتونه ارومت كنه هفته گذشته عروسي شادي و فرزاد بوديم اولش كلي گريه كردي ولي بعدش كلي رقصيدي و اصرار داشتي كه بري وسط شلوغي و يكسره سرسفره عقدشون بودي و شلوغي ميكردي خلاصه يكمي از عكسهاي هفته گذشته رو ميزارم .

پرهام و اهنگ ملودي ارش كه وقتي گوش ميده فقط مي رقصه و به زبون خودش مي خونه و كلي حال ميكنه

اينم پارك دردونه ها كه وقتي پسر خوبي ميشه مي برمش تا بازي كنه و اخرشم با گريه مياد خونه و اصلا از بازي كردن سير نميشه

اينم پرهام شيطوني كه وقتي چشم ماماني رو دور مي بينه ميره رو دسته مبل ميشينه و ميدونه اگه ببينم داد مي زنم فقط ميخنده

 

 

 

 

 

 

اينم پرهام و ماشينش كه دوست داره هميشه باهاش باشه و خيلي دوسش داره

عزيزم از ته ته ته دلم دوستت دارم و اروزي سلامتي و شادي و خوشحالي و هرچي تو دنيا خوبه رو واست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی طهورا
26 فروردین 91 8:58
با سلام طهورا در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
سمیرا مامان شاهزاده ها
26 فروردین 91 11:17
سلام چه گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه همیشه شاد باشه و بخنده دوست داشتی سر بزن تبادل لینک کنیم
ترکان
26 فروردین 91 12:06
سلام .چه عکسای قشنگیپرهام جونماگه دوست داشتید میشه به منم رمز بدید؟راستی بخشید تولد پرهام مرداده یا شهریور؟


سلام ممنونم پرهام دوازدهم مرداد 89 بدنيا اومده عزيزم
سمیرا مامان شاهزاده ها
27 فروردین 91 9:03
ممنون عزیزم که اومدی سر زدی
من میخوام لینکت کنم اما با اون ادرس صفحه باز نمیشه نمیدونم مشکل چیه؟
ببوس گل پسرتو

مامان پارسا
31 فروردین 91 11:35
سلام. من مامان پارسا هستم.
تازه شروع کردم به نوشتن وبلاگ پارسا به ما هم سر بزنین و اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم

آرتین خان خان ایران
16 اردیبهشت 91 23:51
سلام عزیزم
سوالت رو تو نی نی وبلاگ خوندم
به نظرم برای نی نی گلتون اول یه کمی آب پرتقال بگیرین بعد شربتش رو توش بریزین اگه با نی نخورد سعی کنید به بهانه جلوی پنجره بردن و بازی کردن و یا دادن یه وسیله ای مثل موبایل که بچه ها دوستشون دارن سرش رو گرم کنی تا بخوره
حوصله به خرج بده و آروم آروم من هم همین مشکل رو داشتم طوری که 6 ماه کلا بهش ندادم
اما با این ترفند فعلا مشکلی ندارم


ممنونم عزيزمممممممممممممممم