پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

شازده كوچولو

ژست گرفتن واسه عكس

1391/3/11 11:56
2,040 بازدید
اشتراک گذاری

تا وقتي يادمه از اينكه كسي ازم عكس بگيره بدم ميومدو همچنان كه بزرگم شدم ازعكس گرفتن بدم مياد ولي برخلاف من پرهام عاشق عكس گرفتنه تا ميگم پرهام ميخام ازت عكس بگيرم ژست بگير سريع شكلك درمياره و ثابت ميمونه كه عكس بگيرم و بعدش مياد پيشم كه عكسو نشونش بدم اينطوري ........

البته اين اتاق ،اتاقه خالشه كه خيلي شلوغه و پرهام عاشق اتاق خالشه چون كلي چيزاهست كه بهم بريزه اينم عكس خالش كه عاشقشه و وقتي همو مي بينن انگاري دنيارو به جفتشون دادن (خداشانس بده)

خاله جون و پرهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
11 خرداد 91 12:28
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


چشم عزيزم
الهام مامان یاسمین
11 خرداد 91 22:33
سلام ممنون عزیزم به ما سرزدین . چه پسر شیرینی دارین خدا براتون حفظش کنه . برا گل پسری
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 11:27
سلام هر چند دیر رسیدم ولی عیدتون مبارکککککککککک
محمدمهدی
31 خرداد 91 22:23
بابا ژستتو قربون
آیدا
20 مرداد 91 17:35
من هم بجنوردیم به من هم سربزن آیداجون


سلام اخ جون يه دوست ديگه خوشحال شدم