پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

شازده كوچولو

فرهنگ لغت پرهام پسر

1391/3/13 12:52
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

يادش بخير پسر گلم وقتي هنوز چندماهت بيشتر نبود تا يه صدايي ازت ميشنيدم سريع به همه خبر ميدادم و كلي ذوق ميكردم و ازت فيلم ميگرفتم حالا ديگه واسه خودت مردي شدي وهرطوري شده منظورتو بهم مي رسوني دوست دارم تا جائي كه به ذهنم مياد كلماتتو  تو وبلاگت ترجمه كنم كه بعدها باهم بخونيم :

مامني : مامان

باباجي:باباجون

منينه:مليحه (خاله جونش كه كلي عاشقشه )

بديده:بده به من

اوت: صوت

دبدي :سبزي

آينه:عينك

ابدو:ابرو

دت:دست

چت:چتر (البته اين لغتها مربوط به كارتهاي يادگيريته كه همشونو بلدي )

ددب د: پ.ن.پ

واوا:واي واي

جير:شير

هاپ:هاپو

عديدم:عزيزم

جيگل:جيگر

ات:عكس

عني :علي

ن:نگين

آدي :عادله

بو:ماشين بزرگ (از همون اول حرف زدنت به ماشين بزرگ بو ميگفتي )

مو:موتور

بده :بله

آيه :آره

بدوبدو:يعني بيرون

ديا:دريانایت اسکین

ديگه موردي به ذهنم نميرسه فقط بروبابا گفتنت خيلي باحاله نتونستم بنويسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

❤。★مامان رضا جون★。❤
16 خرداد 91 12:08
ای جانم، شیرین زبون
مامان سوگند
17 خرداد 91 12:03
اي جونم
من اين پسر خيلي دوست دارم ولي هر وقت مي بينمش نمي ذاره درست حسابي بوسش كنم و گاز بگيرم لپاشو


ممنون همكار
پرهام
20 خرداد 91 16:39
ترکان
20 خرداد 91 17:00
آفرین به این پرهام پسرراستی قالب جدید خیلی نازه
الهام مامان لنا
23 خرداد 91 11:54
ماشالله به این گل پسر واین فرهنگ لغتش
پرهام
27 خرداد 91 9:34
❤。★مامان رضا جون★。❤
28 خرداد 91 16:02
بعثت رسول اکرم(ص) مبارک
سنگ و صبور
30 خرداد 91 14:22
تمام چیزها در زندگی موقتی هستند. اگر خوب پیش می ره ازش لذت ببر، برای همیشه دوام نخواهند داشت. اگر بد پیش می ره نگران نباش، برای همیشه دوام نخواهند داشت
سنگ صبور
6 تیر 91 8:42
سلام ممنونم از شما اين نظر لطف شماست
احمد
9 تیر 91 18:32
سلاممممممممممممممممممم
واااااااااااااای ببین چقدر بزرگ شدی پرهام جونمممممممممم
وای الهی من قربونت بشم

منو یادته ؟ همونی که همیشه بهت سر میزد
این وبلاگ مال من بود : del-shekaste74.blogfa.com

وای پرهام جونم الهی دورت بگردم

راستی دو روز پیش 7 تیر تولدم بود پرهام جونم

ببخش که نمیومدم به خدا امتحان نهایی داشتم

خدا رو شکر بد نشدم

16/66 شد معدلم سوم دبیرستان رو هم قبول شدم

حالا سه ماه با خیال راحت پیش همدیگه هستیم

پرهام جونم خیلی دوستت دارم خیلی خیلی خیلیییییییییییییی

دلم برات یه ذره شده پسر بزن قدش چقدر هم لغات جدید یاد گرفتــــــــــی

عالیه

بازم آپ کن میام پیشتـــــــ پرهام جونمممممم

سلام احمد جون دوست خوبم

محيا كوچولو
10 تیر 91 17:57
سلام خاله جوني! ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين! ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد دوستتون دارم. محيا كوچولو عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!
محيا كوچولو
10 تیر 91 17:58
به به چه شيرين زبونيهايي
احمد
21 تیر 91 22:46
سلام پرهام جونم خوبی ؟ پس چرا آپ نمیکنی آپ کن دیگه دوست جونم فدای شیرین زبونیت بشم من


سلام - چشم يكمي اين روزها گرفتارم دوست خوبم اميدوارم خوب باشي
❤。★مامان رضا جون★。❤
26 تیر 91 17:31
سلام خانمی
هیچ خبری ازتون نیست
وب پرهان جان رو هم که آپ نمی کنی


سلام عزيزم چه عجب از شما خبري شد و به ما سر زدين راستو بخاي اين روزهاكارم خيلي زياده وفرصتم كم - انشالله به زودي
محمد سبحان - میوه دل
26 تیر 91 17:49
سلام پرهام گلم امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی وبلاگ قشنگی داری دست مامانی درد نکنه زحمت کشیده برات ممنون که به وب پسرم سر زدین و تولدش رو تبریک گفتین خوشحال میشم دوباره به ما سر بزنین
❤。★مامان رضا جون★。❤
27 تیر 91 17:47
سلام عزیزم ببخشید اشتباه تایپی شده پرهان نوشتم عذر خواهی من رو به پرهام عزیز ابلاغ کنید از من خبری نیست من من من . . . من که بابا زود به زود سر می زنم اما هیچی گیرم نمی یاد بر میگردم
ترکان
31 تیر 91 1:14
دوست خوبم منم وبلاگ دار شدمخوشحال میشم به منم سر بزنی


خداروشكر خوشحالم
❤。★مامان رضا جون★。❤
2 مرداد 91 16:53
التماس دعا
سنگ صبور
10 مرداد 91 15:35
زندگی چون گل سرخ است پر از عطر... پر از خار... پر از برگ لطیف... یادمان باشد اگر گل چیدیم عطر و برگ و گل و خار همه همسایه دیوار به دیوار همند...!
مامان امیر
10 آذر 91 23:57
وایییییییییی ، یه فرهنگ لغت کاملا تخصصی. جیگرشو