پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

شازده كوچولو

سلامي بعداز چندين ماه

1392/3/1 10:12
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستاي خوبم كه نتونستم جواب هيچكدومشونو بدم سال گذشته سالي پراز اتفاقات خوب بود يكي اين بود كه ارشد قبول شدم واتفاقات ديگه

خلاصه سال گذشته سال خيلي خوبي برامون بود .امروز بدون برنامه وارد وبلاگ شدم وميخواستم به همه دوستان خوبم بگم پرهامممم جيگر مامانش داره كم كم سه سالش ميشه ودارم مرد شدنشو روز به روز مي بينم اينم عكس 2سالگيشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهرنوش مامان مهزیار
28 خرداد 92 9:20
سلام خانمی مبارک باشه. عکس پرهام جونم خیلی قشنگ . زود زود آپ کن


ممنونم عزيزم
مامان رضا جونی
28 خرداد 92 15:58
مبارک باشه عزیزم


ممنون عزيزم
خاله ی امیرعلی
8 تیر 92 0:56
سلام عزیزم.. ماشالا ب خواهرزاده تون..
خوشحالم ک اینجارو پیدا کردم؛ ی خاله ی مهربون.. مخصوصا ک همشهری هم هستیم..


***************************
سلام گلم منظورت از خواهرزاده چي بود؟ همشهري من هستي بجنوردي هستي خوشحالممممممممم
مهزنوش مامان مهزیار
17 تیر 92 11:23
سلام مامان های خوب وبلاگی برای ثبت هنرهای زیبای شما از آشپزی تون ، خصوصاً سفره های افطارتون در کنار نی نی ها ی گلتون این وبلاگ رو درست کردم . منتظر عکس های قشنگ از سفره هاتون هستم. شما می تونید از سفره افطار هر روزتون عکس بگیرد. آپلود کنید و در قسمت نظرات برای من ارسال کنید تا به اسم خودتون وبا معرفی وبلاگتون به نمایش بزارم. اینم آدرس وبلاگ جدید ما به اسم (( هنر مامان ها در سفره های افطاری)) http://ashpazimamana.blogfa.com/
ترکان
19 تیر 92 0:48
به به درست دیدم یا خوابه؟نه مثله اینکه آپ شدهواااااای چقدر بزرگ شده ماشالامنتظره عکساشیماااااا


********************************
سلام ممنونم دوست خوبم باوركنيد خيلي گرفتاري كاري دارم ولي سعي ميكنم هر چند وقت سري بزنم ممنونم از لطف شما
مامانی درسا
12 مرداد 92 2:03
عزیز دل تولدت هزاران بار مبارک 120 ساله شی گلم


*****************************
ممنون عزيزم