پرهامپرهام، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

شازده كوچولو

اخ جون شروع مدرسه ها

1392/6/26 8:15
997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم با اینکه خیلی دیر به دیر به وبلاگ پرهام سر می زنم ولی دستای خوبم همیشه واسم نظر می زارن و از صمیم قلبم تشکر می کنم .

** حدود ٤ماهی میشه که پرهام میره مهد کودک دوستای خوبی هم داره و عادت کرده به همشون مخصوصا صدرا جون که باهاش هم سنه و خیلی هوای همو دارن و باهم تو مهد عالمی دارن بیست و سوم شهریور ماه امسال واسش مهد کودک تولد گرفتم کلی خوش گذشت و خندیدیم و سر فرصت عکساشو میزارم چون دست خاله جونشه مل مل جون

دیروز که رفتم دنبال پرهام مهد کودک مربیش لباس فرم بهمون داد به جای پرهام من کلی ذوق کردم و واقعا احساس کردم میخاد مدرسه بره و اشک شوق تو چشام جمع شد واقعا چقدر زود بچه ها بزرگ میشن اینم یک عکس خوشگل از لباس فرمش

پسندها (2)

نظرات (1)

مهرنوش مامان مهزیار
9 مهر 92 7:52
مبارک باشه عزیزم بسلامتی


ممنونم